گریه در چشمان من طوفان غم دارد ولی خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من...
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
 

سلام خدا جون.دلم خیلی گرفته.میشه منو دلداری بدی؟خدایا آخه چرا من اینقدتنهام؟

دلم داره میترکه....دلم میخواد گریه کنم.چی میشد اگه...بی خیال...درد دلای مهم رو

بهتر تو دفترم بنویسم...دفتری که همراه و همراز همیشگی منه...دفتری که اینقد روش

اشک ریختم تموم برگه هاش خراب شده...آره من همون دفترمو از همه چی بیشتر دوس

دارم...نمیخوام که غم و غصه هامو تو این وب بنویسم تا مردم مسخرم کنن...

... آره کم نیستن اینجور آدما...خدایا خیلی دوست دارم...کمکم

کن...اینقد از آدمای دورو برم بدی دیدم که دیگه نمیتونم به کسی اعتماد کنم...دیگه با کسی

حرف نمیزنم...خدایا کمکم کن...تا کی باید تحمل کنم؟تا کی تنها باشم؟ از این آدمای دو رو

و بی معرفت و سودجو متنفرم...میخوام بیام پیش خودت...میخوام فقط پیش تو باشم...فقط

همینجوری میشه از تنهایی فرار کنم...اونوقته که دیگه غمو غصه ها از من دور میشن...خدایا

خواهش میکنم ...تو این دنیا هیشکی از من خوشش نمیاد...کاش میشد یکم بهتر در مورد

این آدما فک کنم.الان میخوام چشامو ببندم و گریه کنم... آره این بهترین راهه...

 

گریه در چشمان من طوفان غم دارد ولی

خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من...



نظرات شما عزیزان:

مهدی سروری
ساعت21:28---16 آذر 1390
واقعا حرف دلمو زدی منم مثل تو دلم گرفته از این آدمای دورو که تا وقتی وضع مالیت خوب باشه تو رو تحویل میگیرن ولی ....... من نمیدونم اینا از دنیا چی میخوان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان