Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:کتاب آموزش فتوشاپ , :: 14:23 ::  نويسنده : ABD

 

بی شک ادوبی فتوشاپ قدرتمندترین نرم افزار در زمینه عکس و گرافیک می باشد که شما هم حتماً با آن کار کرده اید و با آن آشنایی دارید. کتابی که آماده شده کتابی جامع و کامل در زمینه آموزش این نرم افزار قدرتمند می باشد. این کتاب شامل هفت فصل و 190 صفحه میشود و در سطح مبتدی به آموزش فتوشاپ و در سطح مبتدی به آموزش فتوشاپ و برخی از ترفندهای استفاده از آن می پردازد .

سرفصل های کتاب:
- شروع بکار با فتوشاپ
- ویرایش و اصلاح تصویر(روتوش)
- روش های مختلف انتخاب در فتوشاپ
- حالت های مختلف رنگ در فتوشاپ
- تغییر شکل
- متن در فتوشاپ
- کار با لایه ها در فتوشاپ
- و

عنوان کتاب: کتاب آموزش Photoshop CS4 به زبان فارسی

لینک دانلود مستقیم

 

در این کتاب به خاطر آموزش های صریح و واضح به همراه تصاویر یکی از پر طرفدارترین کتب آموزشی برنامه فتوشاپ می باشد که در آن شگرد هایی ساده ولی جذاب و تاثیر گذار به شما آموزش داده می شود که می توانید به وسیه این آموزش ها از همه ی ابزار و وسایل فتوشاپ بهره برداری کنید و بیشتر مباحث آن را به همراه تصاویر آموزشی تمرین و مرور کنید حتی مشکلات بزرگ و کوچک شما در ارتباط با فتوشاپ با خواندن این کتاب الکترونیکی رفع خواهد شد و شما نیز با تمرین و مرور این کتاب به کاربران حرفه ای فتوشاپ می پیوندید. شما می توانید این کتاب را از سایت مایاک رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop به زبان فارسی

نویسنده: امیر حسین عدالتی

لینک دانلود مستقیم

 

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:آموزش جامع کورل corelDrawکتاب , :: 14:18 ::  نويسنده : ABD

در این کتاب شما با قوی ترین نرم افزار طراحی گرافیکی به نام کورل دراو آشنا می شوید. برخی از فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتند از: فصل اول : آشنایی با محیط و نوار ابزارها در CorelDRAW فصل دوم : آشنایی با ابزارها فصل سوم : ویرایش در CorelDRAW فصل چهارم : متن در CorelDRAW شما می توانید این کتاب را با مشخصات زیر از سایت مایاک رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

لینک دانلود مستقیم

 

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:کتاب آموزش نرم افزار مایا , :: 14:17 ::  نويسنده : ABD

مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد ) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا ( Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند. مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است. مایا در دو گونه ی maya complete و maya unlimited عرضه می شود که گونه ی دوم امکانت گسترده تر همینطور قیمت بالا تری دارد. آخرین نسخه مایا maya 2009است. شما می توانید این کتاب را بطور رایگان از سایت مایاک دانلود کنید.

عنوان : کتاب آموزش نرم افزار مایا ( Maya )

لینک دانلود مستقیم

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:کتاب آموزش نرم افزار پریمیر, :: 14:16 ::  نويسنده : ABD

امروزه می توان تدوین فیلم ها را به وسیله نرم افزار قدرتمند پریمیر انجام داد و ترانزیشن ؛ جلوه های صوتی و تصویری مختلفی را می توان در فیلم ایجاد نمود کلیپ های صوتی و تصویری با فرمتها ی مختلف جداگانه ویرایش نموده وآنها را با یکدیگر ترکیب و میکس نمایید. در این کتاب، شما با بخش های مختلف نرم افزار پریمیر آشنا میشوید.

عنوان : کتاب آموزش نرم افزار پریمیر (Premiere )

لینک دانلود مستقیم

 

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:آموزش 3d maxکتاب , :: 14:15 ::  نويسنده : ABD

یک نرم افزار از شرکت Autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. در این کتاب با مقدمات کار با این نرم افزار و همچنین منو ها و اشیای آن آشنا خواهید شد. شما می توانید این کتاب را از سایت مایاک دانلود کنید.

عنوان : کتاب آموزش نرم افزار 3Ds Max

نویسنده : محمد حسن آقا مالی

لینک دانلود مستقیم

 

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:آموزش برنامه نویسی XML, :: 14:13 ::  نويسنده : ABD

در این مطلب علاوه بر کتاب XML تمامی تمرینات کتاب در فایل قرار داده شده تا کاربر به راحتی XML را فرا بگیرد موارد بحث شده در این کتاب عبارت است از : نوشتن XML, DTD ها, الگوریتمها و فضاهای نامی در XML, XSLT و XPATH, CSS ها , XLink و XPointerو .......... کتاب جامعی است جهت یادگیری XML . شما می توانید این کتاب را بطور کامل و رایگان از سایت مایاک دانلود کنید.

عنوان: کتاب خودآموز XML

لینک دانلود مستقیم

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:آموزش NET Framework, :: 14:9 ::  نويسنده : ABD

از زماني که NET Framework. پا به عرصه وجود گذاشت، سر و صداي زيادي را در بين کاربران مايکروسافت و همچنين رقيبان آن ايجاد کرده است. چيزي که مايکروسافت بقاي خود را روي آن شرط بسته است! ولي آيا براستي مي دانيم NET. چيست؟ قصد ما از اين مقاله ارائه توضيحاتي درباره NET. براي کاربران عادي مايکروسافت مي باشد تا بيشتر با واژه اي که شايد هر روز به گوششان مي خورد آشنايي پيدا کنند. NET Framework. يک مولفه جديد و مهم در سري سيستم هاي عامل ويندوزي مي باشد. NET. در واقع زيربناي نسل بعدي برنامه هاي کاربردي مبتني بر ويندوز مي باشد که تهيه آنها با استفاده از اين زيربنا آسانتر بوده و داراي امنيت و کارايي بيشتر نيز مي باشند. بسياري از کاربران هنوز با امکاناتي که NET. براي آنها فراهم کرده آشنايي ندارند و شايد هيچوقت متوجه اجرا شدن زيربناي NET. در کامپيوتر يا موبايل هاي خود نشوند، ولي مطمئنا سادگي استفاده از آن و امکان اتصال به سيستم هاي ديگر را بسيار ارزشمند خواهند يافت. NET. Framework به توسعه دهندگان نرم افزار و مديران شبکه ها امکان تهيه و نگهداري آسان سيستم ها به همراه کارايي و امنيت بهتر را مي دهد. سئوال اين است که چگونه!؟ با NET. ساختن نرم افزار هاي ويندوزي بسيار ساده تر است. با NET. مي توان برنامه هاي کاربردي روميزي(DeskTop) و تحت وب را تهيه کرد. همچنين با NET. مي توانيد از ابزار بسيار زيادي که در اختيارتان قرار مي گيرد، استفاده کرده و برنامه هاي کاربردي را براي سيستمهاي مختلف تهيه کنيد. نگهداري و توسعه نرم افزاري که با NET. تهيه مي شود، بسيار ساده تر از قبل شده است. برنامه هاي کاربردي مي توانند به طور اتوماتيک به آخرين نسخه بروز شوند.شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت مایاک دانلود کنید.

عنوان کتاب: چهارچوب NET Framework به زبان فارسی

لینک دانلود مستقیم

 

پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:آموزش c# , :: 14:6 ::  نويسنده : ABD

 

C# زبان جزء گرای قدرتمند مایکروسافت می‌باشد.  C# نقش مهمی‌در معماری چارچوب Microsoft .NET بازی می‌کند و برخی از افراد آن را با نقش C در توسعه یونیکس (UNIX) مقاسه می‌کنند. اگر شما از قبل یک زبان مانند C‌، C++ یا Java را می‌شناسید‌، خواهید دید که ترکیب نوشتاری C# به نحو اطمینان بخشی آشناست. اگر شما برای برنامه نویسی در زبان‌های دیگر به کار گرفته شده‌اید‌، بایست به زودی قادر باشید که ترکیب نوشتاری C# را فرابگیرید و آن را احساس کنید؛ شما تنها نیازمند این هستید تا یاد بگیرید که آکولاد‌ها و نقطه ویرگول‌ها را در جای درست بگذارید. امیدوارانه‌، این کتاب صرفاً برای راهنمایی شماست! در بخش I‌، شما پایه‌های C# را فراخواهید گرفت. شما درخواهید یافت که چگونه متغیرها را اعلان کنید و چگونه از عملگرهای محاسباتی مانند علامت جمع (+) و علامت (-) برای دست کاری مقادیر در متغیرها‌، استفاده کنید. شما خواهید دید که چگونه متدها را بنویسید و آرگومان‌ها را به متدها ارسال کنید. در ضمن شما یاد خواهید گرفت که چگونه از دستورات انتخابی مانند if و دستورات ازسرگیری و تکرر مانند while استفاده کنید. بالاخره‌، شما خواهید دانست که C# چگونه از از اخطارها برای اداره خطاها در یک روش مطبوع و با کاربرد آسان‌، استفاده می‌کند. این عناوین هسته C# را تشکیل داده و این پایه یکپارچه را شکل می‌دهند‌
عنوان کتاب: کتاب آموزش برنامه نویسی سی شارپ به زبان فارسی
نویسنده: مهدی محبیان
 
چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:Siri برای آیفون 4 هم می آید!, :: 15:45 ::  نويسنده : ABD


 

شرکت اپل چندی پیش جدیدترین تلفن همراه خود یعنی iPhone 4S را معرفی نمود که نسبت به مدلهای قبلی دارای تفاوت‌هایی همچون دوربین و پردازنده قوی تر بود و البته یک تفاوت دیگر هم با مدلهای قدیمی‌تر داشت: دستیار شخصی یا همان siri

بر اساس تازه‌ترین گزارشها اپل در حال کار بر روی ارائه این منشی شخصی و با حوصله بر روی آیفون ۴ نیز است.

بنابر گزارش فارنت، این گزارشها حاکی از آن است که در گذشته نیز سیری بر روی آیفون ۴ قابل ارائه با ios 5  و بدون هیچگونه مشکلی تست شده ولی سیاست اپل این بود که این قابلیت را بر روی جدیدترین تلفن همراه خود ارائه کند.

البته اپل باید در این کار تامل بیشتری کند زیرا به نظر می‌رسد با ارائه سیری بر روی آیفون ۴ دارای بازخورد منفی در فروش iPhone 4s خواهد بود.

 

 

 

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید HTC درز کرده که دارای پردازنده چهار هسته ای است و نخستین گوشی با این ویژگی به شمار می رود.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی جدید اچ تی سی Edge نام دارد و تراشه های چهار هسته ای آن 1.5 گیگاهرتزی است و از پردازشگر گرافیکی NVIDIA Tegra 3 بهره می و ...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:امنیت, کتاب Google Hacking, :: 14:52 ::  نويسنده : ABD

 

دسته: امنیت

مقدمات جستجو کردن در گوگل, ایجاد پرس و جوی گوگل, کار با URL های گوگل و......... مباحثی است که در این کتاب آموزش داده می شود. شما می توانید این کتاب را بطور رایگان دانلود کنید.

عنوان: کتاب Google Hacking

لینک دانلود مستقیم

 

قابل توجه کاربران :

برای باز کردن فایلها نیاز به برنامه WinRAR و برای خواندن کتابها نیاز به Adobe Acrobat Reader دارید.

  
 

دلفی پر فروش ترین محصول بورلند برای توسعه سریع برنامه های کاربردی ویندوز است که از آن با عنوان RAD یاد می شود. با استفاده از دلفی برنامه های ویندوز را سریع تر و آسانتر از همیشه خواهید نوشت. در این کتاب مباحث مقدماتی برنامه نویسی با دلفی شرح داده شده اند و کتاب شما را به سادگی با محیط دلفی آشنا می کند. مباحث پیشرفته تر در بخش دوم همین کتاب خواهد آمداین بخش ، یعنی شروع آسان دلفی ، یک مرور کلی از محیط توسعه دلفی را که بلافاصله با شروع دلفی با آن مواجه خواهید شد ، عرضه می کند. در ضمن به شما می گوید که کجا را براي جزییات بیشتر درباره ابزار و ویژگی هاي قابل دسترس در دلفی جستجو کنید. فصل 2 ، \"گشت و گذاري در میزکار دلفی\" ، ابزارهاي اصلی واقع در میزکار دلفی ، یا محیط میزکار را تشریح می کند. فصل 3 ، \"برنامه نویسی با دلفی \" شرح می دهد که شما چگونه ( IDE ) جامع می توانید برخی از این ابزارها را براي ایجاد یک برنامه به کار ببرید . فصل 4 ، \"ایجاد کردن یک ویرایشگر متن — یک خود آموز\" شما را گام به گام در طی یک خود آموز براي نوشتن یک برنامه براي یک ویرایشگر متن پیش می برد.

عنوان کتاب: کتاب آمو.زشی برنامه نویسی با دلفی به زبان فارسی (بخش 1)

لینک دانلود مستقیم

 

چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا, :: 10:54 ::  نويسنده : ABD

 

این کتاب در ابتدا برای چاپ نوشته شده بوده است که اما به دلیل برخی از مشکلات به صورت نسخه الکترونیکی انتشار یافته است در این کتاب موارد زیر شرح داده شده است : مقدمه ای بر J2EE و تفاوتهای آن با .NET و IDE, مقدمه ای بر زبان و Syntax جاوا ونحوه اجرای آن, عناصر و اجزای گرافیکی در جاوا JFC & Swing, اتصال به پایگاه داده با JDBC, کار با JSP و Servlt, Java XML, آشنایی با EJB, برنامه نویسی موبایل J2ME و ...... شما می توانید این کتاب را بطور رایگان از سایت مایاک دانلود کنید.

عنوان: کتاب آشنایی با جاوا و J2EE

لینک دانلود مستقیم

 

 

 


 شرکت HTC به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید که چندی پیش

نخستین گوشی اندرویدی مبتنی بر نسخه Ice Cream Sandwich این سیستم‌عامل را روانه بازار کرد، لیست گوشی‌های

جدید خود مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل و ....



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان