Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : ABD

تلفن هاي همراه اين روز ها به يك وسيله هوشمند همه كاره تبديل شده اند و داشتن يك ديكشنري روي آنها امريست ضروري و در همين راستا سايت تصميم به قرار دادن يكي از برترين ديكشنري هاي آندرويد نموده ام.ديكشنري aFarsi v1.1 يك ديكشنري كامل بوده و داراي 50000 لغت مي باشد. و از همه مهمتر قابليت انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي بودن اين فرهنگ لغت اندرويد مي باشد.حجم كم و داراي بودن ديتابيس قدرتمند از مزاياي اين لغتنامه آندرويد مي باشد.
آندرويد خود را مجهز به ديكشنري aFarsi v1.1 با قابليت انگليسي به فارسي و بلعكس كنيد

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : ABD
بهترين اپليكيشن بهداشتي و تناسب اندام در بين نرم افزار هاي موبايل با حضور هيئت منصفه تشكيل شده از كارشناسان نرم افزار كه مي تواند ضربان قلب شما را از طريق سيستم پيام رسان براي شما مانيتور كرده و شما ضربان قلب خود را برروي گوشي مشاهده كنيد.
نرم افزار Instanse Heart Rate توسط 5 ميليون كاربر تست شده است كه در اين بين پرستاران و پزشكان و مربي تناسب اندام نيز به چشم ميخورند.نرم افزار را بصورت رايگان دانلود كرده و بعد از نصب نرم افزار را اجرا كنيد و نوك انگشت خود را برروي دوربين تلفن همراه خود قرار دهيد و نمودار ضربان قلب خود را مشاهده كنيد.


 
ضربان قلب خود را با آندرويد توسط نرم افزار Instanse Heart Rate چك كنيد

 

طفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : ABD
بعد از نصب نرم افزار Camera ZOOM FX و اجراي آن گوشي ما به يك دوربين عكاسي حرفه اي تبديل مي شود . لرزش گیر، تایمر پیشرفته، زوم ۶x، ابزار بسیار متنوع شوخی، پوسته های رایگان، فریم های مختلف، ارسال عکس به شبکه های اجتماعی فقط با یک کلیک، قابلیت Burst تا ۱۶ عکس، فکوس اتوماتیک، عکاسی در شب، سیاه و سفید و.... از قابلیت های این برنامه آندرويد حرفه ای می باشند.

 
حرفه اي عكس بگيريد با نرم افزار Camera ZOOM FX v3.1.1 آندرويد
 

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

 

بازي بسيار هيجان انگيز Samurai II: Vengeance v1.0 HD كه شما بايد با زيركي هرچه تمام تردشمنان خود را نابود سازيد.نبرد با انبوه دشمنان و سلاح هاي فراوان كه شما در آن به عنوان يك سامورايي بايد از مردم دفاع كنيد و با دشمنان بجنگيد.اين بازي يكي از بازي هاي بسيار زيبا و جذاب با كيفيت اچ دي مي باشد كه در 60 مرحله و 3 حالت مختلف شما را سرگرم ميكند.

 

 

بازي سامورايي 2 Samurai II: Vengeance v1.0 HD با كيفيت اچ دي در آندرويد

 

 

 

 

لطفا برای  دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:مودم,خطا,erormodem,, :: 18:56 ::  نويسنده : ABD

600 . اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .

601 . راه انداز Port بي اعتبار مي باشد .

602 . Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود .

603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .

604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .

605 . نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند .

606 . Port شناسايي نمي شود .

607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .

608 . راه انداز مودم نصب نشده است .

609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .

 

لطفا برای  دیدن ادامه متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : ABD

رجعت » مساله ای است که در زمان ظهور نمود پیدا می کند و حضرت ولی عصر علیه السلام صاحب رجعت است. اولین امامی که در دولت کریمه رجعت می کند، امام حسین علیه السلام است و بعداز امام زمان، حضرت سید الشهدا علیه السلام، حاکم و امام حکومت می باشد.



1. رجعت امام حسین علیه السلام
بعد از حضرت حجت علیه السلام اولین شخصی که رجعت می کند و بر سراسر گیتی حکومت می کند، امام حسین علیه السلام است و در این قسمت به پاره ای از روایات در این باره، اشاره می شود:

1. امام صادق علیه السلام فرمود: «اولین کسی که زمین بر رویش شکافته می شود و به دنیا بر می گردد، حسین بن علی است » .

آن حضرت هم چنین فرمود: اولین کسانی که به دنیا بر می گردند، حسین بن علی علیه السلام و یارانش و یزید بن معاویه و یارانش هستند که همه آنها را از اول تا آخر می کشد» . سپس امام صادق علیه السلام این آیه شریفه را تلاوت فرمود: «ثم رددنالکم الکرة علیهم و امددناکم باموال و بنین و جعلناکم اکثر نفیرا; پس شما را بار دیگر بر آنها مسلط کنیم و با مال و فرزندان یاری رسانیم و تعدادتان را افزون تر کنیم » .

و امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند: امام حسین علیه السلام شب عاشورا به اصحابش فرمود:

«... فابشروا بالجنة، فوالله انما نمکث ماشاء الله تعالی بعد ما یجری علینا، ثم یخرجنا الله و ایاکم حین یظهر قائمنا فینتقم من الظالمین، و انا و انتم نشاهدهم فی السلاسل و الاغلال و انواع العذاب و النکال...;

بشارت باد شما را به بهشت، به خدا قسم که بعد از آنچه بر ما جاری شود، مکث خواهیم کرد آن قدر که خدای تعالی خواسته باشد، پس بیرون می آورد ما و شما را در آن هنگامی که قائم ما ظاهر شود، پس انتقام خواهد کشید از ظالمان، و ما و شما مشاهده خواهیم کرد ایشان را در سلاسل و اغلال و گرفتار به انواع عذاب و نکال..» .

و امام حسین علیه السلام در روز عاشورا، دوباره از «رجعت » خود سخن گفته، می فرماید: «من اولین کسی خواهم بود که زمین شکافته می شود و رجعت می کنم » .

و در زیارت حضرت ابوالفضل علیه السلام می خوانیم: «جئتک یابن امیرالمؤمنین وافدا الیکم و قلبی مسلم لکم... فمعکم معکم لامع عدوکم انی بکم و بایابکم من المؤمنین و بمن خالفکم و قتلکم من الکافرین; ای پسر امیرمؤمنان! من به محضر شما شرفیاب شدم; در حالی که دلم تسلیم شما و یاریم آماده برای شما است... من با شمایم، با شمایم، نه با دشمنان شما. من نسبت به شما و بازگشت شما از ایمان آورندگان و نسبت به آنان که شما را کشتند، از کافرانم » .

2. امام حسین علیه السلام در سوگ حضرت مهدی (عج)
بر اساس روایاتی که درباره رجعت وارد شده، امام حسین علیه السلام در اواخر حکومت ولی عصر، با اصحاب باوفایش رجعت می کند و برای همه مردمان معرفی می شود، تا کسی در مورد آن حضرت دچار تردید نگردد. هنگامی که همه مردم او را شناختند، اجل حضرت بقیة الله فرا رسیده، چشم از جهان فرو می بندد. آن گاه امام حسین علیه السلام متصدی و متولی امر غسل، کفن، حنوط و دفن ایشان می گردد.

امام صادق علیه السلام درباره آیه شریفه «ثم رددنا لکم الکرة علیهم » می فرماید: «مقصود زنده شدن دوباره امام حسین علیه السلام و هفتاد تن از اصحابش در عصر امام زمان است; در حالی که کلاه خودهایی طلایی بر سر دارند و به مردم، رجعت و زنده شدن دوباره حضرت حسین علیه السلام را اطلاع می دهند تا مؤمنان به شک و شبهه نیفتند» . این در حالی است که حضرت حجت در میان مردم است; چون معرفت و ایمان به حضرتش در دل های مردم استقرار یافت، مرگ او فرا می رسد. پس امام حسین علیه السلام متولی غسل، کفن، حنوط و دفن ایشان می شود و هرگزغیر از وصی، وصی را تجهیز و خاک سپاری نمی کند» .

امام صادق علیه السلام می فرماید: «حسین علیه السلام با اصحابش می آیند و هفتاد پیامبر آنان را همراهی می کنند; چنان که همراه موسی علیه السلام هفتاد نفر فرستاده شدند. آن گاه حضرت قائم علیه السلام انگشتر را به وی می سپارد و امام حسین علیه السلام غسل و کفن، حنوط و دفن حضرت قائم را بر عهده می گیرد» .

«اللهم بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة »
 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : ABD

همسرشهید برونسی: زندگی وخانه داری با حقوق کم، مشکلات خاص خودش را دارد. یازده سال از شهادت عبدالحسین می گذشت (تاریخ شهادت شهید: بیست وسوم اسفند ماه سال هزار و سیصد وشصت وسه).




بار زندگی و بزرگ کردن چند تا بچه ی قد ونیم قد ، رو دوشم سنگینی می کرد. وقتی به خودم آمدم، دیدم من مانده ام و یک مشت قرض هایی که به فامیل وهمسایه داشتیم. نزدیک شدن عید هم ، تو آن شرایط دشوار ، مشکلی بود که بیشتر از همه خودنمایی می کرد.




روزها همین طور می گذشت و یاد قرض و قوله ها ، گاهی همه ی فکرم را به خودش مشغول می کرد. بعضی از قرض ها مال خود شهید بود که بنیاد شهید عهده دار آن ها نشد. هرچه سعی به قناعت داشتم و جلوی خرج ها را می گرفتم ، باز هم نمی شد؛ خودمان را به زور اداره می کردم چه برسد که بخواهم قرض ها را هم بدهم.

یک روز انگار ناچاری و درماندگی مرا کشاند به بهشت رضا- علیه السلام- رفتم سر خاک شهید برونسی. نشستم همین جور به درد دل و بازگوکردن.گفتم:

«شما رقتی و منو با این بچه ها ، و با یک کوه مشکلات تنها گذاشتی، بیشتر از همه ، همین قرض ها اذیتم می کنه.»

آهی کشیدم و با یک دنیا امید و آرزو ادامه دادم:

«اگه می شد یک طوری از این قرض ها راحت بشم ، خیلی خوب بود.»...

باهاش زیاد حرف زدم . فقط می خواستم سببی جور شود که از زیر بار این قرض ها خلاص شوم.

آن روز ، کلی سر خاک عبدالحسین گریه کردم. وقتی می خواستم بیام، آرامش عجیبی بهم دست داده بود.

هفته ی بعد تو ایام عید( عید سال هزار و سیصد وهفتاد وپنج)، با بچه ها داخل منزل نشسته بودم که زنگ زدند. دست پاچه گفتم:

 

« دور و بر خونه رو جمع و جورکنید، حتماً مهمونه.»


 


 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : ABD

قبل از عملیات، یک گلوله خورده بود توی بازوش. اعزامش کرده بودند به یک بیمارستان در یزد. دکتر عکس گرفته و به او گفته بود: «گلوله بین استخوان وگوشت گیر کرده و خیلی خطرناکه، حتماً باید عمل بشی.»



ولی عبدالحسین نه به درد شدیدش فکر می کرده، نه به این که حتماً باید عمل بشود؛ فقط می خواسته تا عملیات شروع نشده، خودش را برساند به منطقه، ولی دکتر این اجازه را به او نداده بود.

متوسل به اهل بیت- علیهم السلام- شده بود. مثل ابر بهاری اشک ریخته بود. خواسته بود گشایشی در کارش بدهند.

در حال گریه خوابش برده بود. شاید هم درحالتی بین خواب و بیداری بوده که حضرت عباس- علیه السلام- می آیند پیشش. دست می برند طرف بازویش. چیزی بیرون می آورند و می فرمایند: « بلندشو، دستت خوب شده.»


مجبور شده بود موضوع شفای خود را به دکتر بگوید. دکتر باور نکرده بود. گفته بود: «تا از دستت عکس نگیرم، نمی گذارم بری.»

عبدالحسین گفته بود: «به شرط این که به کسی چیزی نگی.» عکسش را گرفته و هیچ اثری از گلوله ندیده بود. عبدالحسین را با گریه بدرقه کرده بود.

«ساکنان ملک اعظم2/ ص75/ شهید عبدالحسین برونسی»
 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : ABD

داشتیم از خط به عقب باز می‌گشتیم . «قائم مقامی‌» در كنارم بود و می‌گفت: «نمی‌دانم چه كرده‌ایم كه خداوند ما را لایق شهادت نمی‌داند.» گفتم: « شاید می‌خواهد كه ما خدمت بیشتری به اسلام و مسلمین بكنیم.»


پاسخ داد: « نه ، من باید شهید می‌شدم و الآن وجدانم ناراحت است . آخر در خواب دیده بودم كه شهید می‌شوم و امام زمان (ع) دستم را گرفته و به همراه خود می‌برد .» درهمین حال ، یك خمپاره‌ی 120 كنار ماشین ما به زمین خورد و این بنده‌ی عاشق به شهادت رسید .
هنگام شهادت ، لبخند بسیار زیبایی بر لب داشت كه همه‌مان را مسحور خود كرده بود . گویی مشایعت امام زمان (عج) او را چنین به وجد آورده بود
 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

مشخصات امام زمان (ع)

نویسنده : محمد محمدى اشتهاردى



 

بهر حال امام زمان عليه السلام در زمان پدر كه 5 ساله بود (از سال 255 تا 260، سال شهادت پدر) نزد پدر بود، ولى در مخفيگاه بسر مى برد، بسيارى از اصحاب ائمه عليهم السلام و علما و فقهاى اعلام اسلام ، وى را زيارت كرده اند، حتى بسيارى از نوابغ و علماى بزرگ چين و بخارا و سمرقند و هندوستان و اندلس و اروپا به سامراه سفر كرده و توسط امام عسكرى عليه السلام با امام زمان عليه السلام ملاقات كرده و مسائل خو را از وى پرسيده اند، و نشان سوغات و هداياى صاحبانش را از او خواسته اند، او به يك يك آنها پاسخ صحيح داده است . (چنانكه اين مطلب در جلد 52 و 53 بحار بطور مفصل آمده است .)
براى اينكه بيشتر با اين عزيز كه پرده هاى غفلت و گناه ، ما را از ديدارش ‍ محروم ساخته آشنا شويد به اين حديث توجه كنيد: پيامبر خدا صلى اللّه عليه و آله و سلم فرمود:

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

سؤال: روش حکومت امام زمان علیه السلام چگونه خواهد بود؟

جواب: از آنجا که امام زمان علیه السلام برای برافراشتن پرچم اسلام وحاکمیت قرآن در تمام گیتی ظهور خواهند کرد، قهرا روشحکومتی امام علیه السلام بر اساس قرآن و سیره پیامبر صلی الله علیه و آله وامامان علیهم السلام خواهد بود.

درباره روش حکومتی امام زمان علیه السلام روایات فراوانی ازمعصومین علیهم السلام وارد شده است، که می توان آنها را در چندموضوع و محور مورد بررسی قرار داد.

اصالت دادن به کتاب و سنت:

لطفا برای خواندن ادامه بحث به دامه مطلب بروید

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD
روش حکومت امام زمان(ع) چگونه خواهد بود؟و نیز رأی مردم چه جایگاهی در حکومت آن حضرت خواهد داشت؟
 
تا پیش از انقلاب کبیر فرانسه عموم کشورها به صورت رژیمهای سیاسی متمرکز - پادشاهی - و بدون نقش مردم اداره می‏شد و تصمیمات حکومتها به هر نحو که بود اجرا می‏گردید اما پس از انقلاب فرانسه حضور مردم به عنوان یک اصل در عرصه سیاسی کشورها مورد تأیید و تأکید قرار گرفت و نظامهای جمهوری تشکیل شد اما لازم به ذکر است که در بسیاری از کشورها برپایی نظام جمهوری به معنای مشارکت فعال مردم نیست و حتی برخی از این حکومتها توسط زورمداران به نحوی مورد سوء استفاده قرار گرفته است؛ هر چند مردم و نیروهای فکری جوامع مختلف نیز برای افزایش نقش مردم تلاشهای بسیار نموده‏اند.
 
 
لطفا برای خواندن ادامه بحث به ادامه مطلب بروید
جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

- آینده ی روشن در حکومت امام زمان (عج)

۱-۱ آینده ی بشریت و ظهور حضرت مهدی (عج) خ ۲/۱۵۰
و سیمای یاران امام زمان (عج) به راه های چپ و راست رفتند، و راه ضلالت و گمراهی پیمودند، و راه روشن هدایت را گذاشتند پس درباره ی آنچه که باید شتاب نکنید، و آنچه را که در آینده باید بیابید دیر می شمارید. چه بسا کسی برای رسیدن به چیزی شتاب می کند اما وقتی به آن رسید دوست دارد که ای کاش آن را نمی دید، و چه نزدیک است امروزه ما به فردایی که سپیده ی آن آشکار شد. ای مردم: اینک ما در آستانه تحقق وعده های داده شده ، و نزدیکی طلوع آن چیزهایی که بر شما پوشیده و ابهام آمیز است، قرار داریم.

۱-۲ ره آورد حکومت حضرت مهدی (عج): خ ۲/۱۵۰
بدانید آن کس از ما (حضرت مهدی (عج)) که فتنه های آینده را دریابد، با چراغی روشنگر در آن گام می نهد، و...

لطفا برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

تصویر شهادت مختار

درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان