Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

گوگل در اوایل هفته گذشته رسما نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید را معرفی کرد. نسخه 4.0 اندروید که به Ice Cream Sandwich معروف است به همراه تلفن هوشمند جدید Galaxy Nexus معرفی گردید. هرچند گوگل در نسخه 4.0 اندروید مصرف کنندگان عادی را هدف قرار داده اما نسخه جدید این سیستم عامل، قابلیت های کاربردی و با ارزشی برای کاربران شرکت ها و مسئولین IT آنها دارد.

به گزارش زوم آی تی از پی سی ورد، سیستم عامل اندروید 4.0 همانند iOS برروی تبلت و تلفن های هوشمند قابل نصب است از این رو انتظار می رود به زودی ابزارهای مختلفی با این سیستم عامل وارد بازار شوند. در نسخه 4.0 قابلیت های با ارزشی به اندروید اضافه شده که کار را برای کارمندان و مسئولین IT شرکت ها ساده تر می کند. در ادامه برخی از این قابلیت ها را بررسی می کنیم:
 

برای دنبال کردن بحث به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:Google Maps هم پولی شد!, :: 21:51 ::  نويسنده : ABD

گوگل اعلام كرد كه كاربران لينك‌هاي گوگل مپز، بايد براي استفاده‌هاي بسيار از اين سرويس هزينه بپردازند.

به گزارش ايسنا، گوگل از يكم ژانويه سال 2012، زماني كه بيش از 25 هزار بازديد از نقشه گوگل در روز صورت بگيرد، اين سرويس را پولي مي كند.

وب سايت‌ها، به‌خصوص شركت‌هاي مسافرتي براي متصل كردن مشتريان خود به مواردي كه در مورد آن‌ها سوال پرسيده‌اند، از گوگل مپز استفاده مي‌كنند.

شايعه شده است كه از تاريخ اعلام شده به بعد كاربران به ازاي هر هزار بازديد از گوگل مپز بايد 4 دلار پرداخت كنند.

گوگل ميزان بالاي 25 هزار بازديد رايگان را پيش از پولي كردن حفظ مي‌كند كه تنها بر 0.35 درصد از كاربران تاثيرگذار است.
 

 

 

نوکیا Kinetic در همایش Nokia World 2011 در مرکز اکسل شهر لندن، یکی از ستاره‌های جذاب بود.
 
بنابر گزارش جی اس ام، با پیچ دادن گوشی به سمت جلو می‌توان فایل‌ها را مرور کرد و عمل پیچ دادن، سرعت را کنترل می‌کند. هر بیشتر پیچ دهید، سریع‌تر و...



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان