Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:direct download Better Terminal Emulator Pro v4,03, free download Better Terminal Emulator Pro v4,03, galaxy tab, ایجاد تغییر در نوشته های تایپ شده با Better Terminal Emulator Pro v4,03, برنامه جديد htc, برنامه جديد آندرويد, برنامه جديد اندرويد, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم Better Terminal Emulator Pro v4,03, دانلود برنامه Better Terminal Emulator Pro v4,03, دانلود برنامه آندرويد, دانلود رایگان Better Terminal Emulator Pro v4,03, دانلود مستقیم Better Terminal Emulator Pro v4,03, دانلود نرم افزار Better Terminal Emulator Pro v4,03, دانلود نرم افزار htc, دانلود نرم افزار آندرويد, دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار اندرويد, دانلود نرم افزار رايگان آندرويد, نرم افزار 2011, نرم افزار 2011 desire, نرم افزار 2011 galaxy s, نرم افزار 2011 hd2, نرم افزار 2011 htc, نرم افزار 2011 nexus, نرم افزار 2011 اندرويد, نرم افزار galaxy tab, نرم افزار آندرويد, نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار اندرويد, نرم افزار اندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار جديد hd2, نرم افزار جديد htc, نرم افزار جديد sensation, نرم افزار جديد آندرويد, نرم افزار جديد اندرويد, نرم افزار رايگان galaxy tab, نرم افزار کم حجم htc, نرم افزار کم حجم آندرويد, نرم افزار کم حجم اندرويد, نزم افزار 2011 آندرويد, :: 22:55 ::  نويسنده : ABD

Better Terminal Emulator Pro 1 ایجاد تغییر در نوشته های تایپ شده با Better Terminal Emulator Pro v4.03

ایجاد تغییرات دلخواه در نوشته های تایپ شده در گوشی یکی از نیاز های کاربران اندروید است. Better Terminal Emulator نام یک نرم افزار فوق العاده و کاربردی است که به کمک آن می توانید بر روی نوشته های تایپ شده گوشی خود نظارت کنید و نوشته های خود را زیبا کنید. با این نرم افزار فوق العاده می توانید سایز فونت ها را تغییر دهید، رنگ نوشته ها را تغییر دهید و چندین امکان دیگر.

 

 

Better Terminal Emulator Pro 2 ایجاد تغییر در نوشته های تایپ شده با Better Terminal Emulator Pro v4.03

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:مدیریت فایل های دانلودی با FasterDownloads v1,2,direct download FasterDownloads v1,2, free download FasterDownloads v1,2, galaxy tab, برنامه جديد htc, برنامه جديد آندرويد, برنامه جديد اندرويد, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم FasterDownloads v1,2, دانلود برنامه آندرويد, دانلود رایگان FasterDownloads v1,2, دانلود نرم افزار FasterDownloads v1,2, دانلود نرم افزار htc, دانلود نرم افزار آندرويد, دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار اندرويد, دانلود نرم افزار رايگان آندرويد, مدیریت فایل های دانلودی با FasterDownloads v1,2, نرم افزار 2011, نرم افزار 2011 desire, نرم افزار 2011 galaxy s, نرم افزار 2011 hd2, نرم افزار 2011 htc, نرم افزار 2011 nexus, نرم افزار 2011 اندرويد, نرم افزار galaxy tab, نرم افزار آندرويد, نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار اندرويد, نرم افزار اندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار جديد hd2, نرم افزار جديد htc, نرم افزار جديد sensation, نرم افزار جديد آندرويد, نرم افزار جديد اندرويد, نرم افزار رايگان galaxy tab, نرم افزار کم حجم htc, نرم افزار کم حجم آندرويد, نرم افزار کم حجم اندرويد, نزم افزار 2011 آندرويد, :: 22:53 ::  نويسنده : ABD

 مدیریت فایل های دانلودی با FasterDownloads v1.2

کاربران زیادی با استفاده از Gps گوشی خود در دنیای اینترنت سفر می کنند اما متاسفانه دانلودر های بعضی از مرورگر ها قبل اتمام دانلود کامل قطع می شوند. نرم افزار FasterDownloads به شما این امکان را می دهد تا بروی فایل های دانلود خود مدیریت کنید و با قطع شدن و راه اندازی مجدد اینترنت فایل های دانلودی شما کاملا سالم بماند.

 

 

 مدیریت فایل های دانلودی با FasterDownloads v1.2

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 پوسته زیبا و فضائی protoss go launcher theme v1.1

با پوسته زیبا و فوق العاده protoss go launcher theme می توانید فضای گوشی خود را به یک سفینه فضائی با یک عالمه موجودات فضائی تبدیل کنید. این پوسته زیبا و فوق العاده با ایجاد یک فضای کاملا به دور از زمین و موجودات فضائی و جادوئی یک نمای خاصی را برای محیط گوشی شما ایجاد می کند. همچنین این پوسته دارای آیکون های کاملا همخوان با ضمیمه می باشد.

 

 

 پوسته زیبا و فضائی protoss go launcher theme v1.1

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 

Streetball 1 بازی زیبا و هیجان انگیز Streetball v1.0

Streetball نام یک بازی زیبا و فوق العاده با موضوع بسکتبال خیابانی است که به سه شکل قابل اجرا است، روش اول نیز بازی به صورت تک است که در این نوع بازی شما باید خارج از خط پنالتی توپ را به درون تور پرتاب کنید و امتیاز کسب کنید، روش دوم این بازی به صورت دو نفره است که باید حریف مقابل خود را شکست دهید، و روش سوم به صورت تیمی است که می توانید هم از بازیکنان بسکتبال استفاده کنید و هم از افرار عادی.

 

 

Streetball 2 بازی زیبا و هیجان انگیز Streetball v1.0

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 

Zombie Village 11 بازی زیبا و فوق العاده Zombie Village v1.13

در روستائی به دور از هرگونه امکانات در حال زندگی هستید که ناگهان زامبی ها به روستای شما حمله می کنند. وظیفه شما مقابله با این موجودات وحشتناک است و باید با استفاده از اسلحه و چکشی که در دستان شما است آنها را نابود کنید، حواستان باشد زیرا که این موجودات از پشت سر هم به شما حمله ور می شوند و قصد از بین بردن شما را دارند. نام این بازی زیبا و فوق العاده Zombie Village است که دارای بیش از ۱۰ مرحله زیبا و فوق العاده با گرافیک بالا می باشد.

 

 

Zombie Village 2 بازی زیبا و فوق العاده Zombie Village v1.13

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

Drop Defender 31 بازی زیبا و فوق العاده Drop Defender v1.1.2

در بازی فوق العاده زیبای Drop Defende شما کنترل کامل یک هلیکوپتر را در دستان خود می گیرید. در این بازی زیبا شما می توانید دشمنان خود را به اسارت بگیرید و یا منابع جنگی آنها را با هلیکوپتر خود از بین ببرید. با این بازی زیبا با کیفیت بالا و گرافیک فوق العاده می توانید سرگرمی خوبی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

 

Drop Defender 1 بازی زیبا و فوق العاده Drop Defender v1.1.2





ادامه مطلب ...

Miracle City 2 بازی زیبا و فوق العاده Miracle City v1.0

شهر خود را بنا کنید، از منابع آن برای جذب مردم و همچنین کسب درآمد و گسترش شهر استفاده کنید و شهر خود را تبدیل به یک قطب گردشگری و تفریحی کنید. Miracle City نام این بازی زیبا و مدیریتی است که شما را بسیار سرگرم می کند و به شما کمک می کند تا اوقات مفرحی را داشته باشید. از قابلیت های این بازی می توان به بازی آنلاین اشاره کرد.

 

 

Miracle City 3 بازی زیبا و فوق العاده Miracle City v1.0

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 بازی ورزشی و زیبای PBA Bowling v2 2.0.12

بسیاری از کاربران اندروید به بازی بولینگ علاقه خاصی دارند و بدنبال یک بازی زیبا و منحصر بفرد در این زمینه می گردند. PBA Bowling نام یک بازی زیبا و با گرافیک بالا می باشد که افکت های صوتی، آن را از دیگر بازی ها در این زمینه متمایز می کند. قابلیت بازی به صورت گروهی یکی از ویژگی های ورژن ۲٫۲٫۰٫۱۲ می باشد.

 

 

 بازی ورزشی و زیبای PBA Bowling v2 2.0.12

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

9 Innings 1 بازی زیبا و جذاب  9Innings: Pro Baseball 2011 v4.0.1

ورزش بیسبال یکی از پرطرفدار ترین بازی ها در نوع خود است. ۹ Innings: Pro Baseball 2011 نام این بازی زیبا و فوق العاده می باشد که با بهره گیری از بازیکنان مطرح این ورزش شما را تبدیل به یک بازیکن واقعی در میدان بازی می کند. این بازی زیبا با ویژگی های منحصر بفرد که از جمله آن می توان به المپیک و … اشاره کرد می تواند سرگرم کننده باشد.

 

 

9 Innings 2 بازی زیبا و جذاب  9Innings: Pro Baseball 2011 v4.0.1

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:direct download Koi Live Wallpaper v1,25, download live wallpapers with direct link, free download android live wallpapers, free download Koi Live Wallpaper v1,25, دانلود Fishbow, دانلود FishNoodle Koipond, دانلود Koi Live Wallpaper v1,25, دانلود live wallpaper, دانلود live wallpaper برای incredible, دانلود live wallpaper برای آندروید, دانلود Luma lite, دانلود رایگان Koi Live Wallpaper v1,25, دانلود رایگان لایو والپیپر, دانلود عکس پس زمینه اندروید, دانلود لایو والپیپر, دانلود لایو والپیپر با لینک مستقیم, دانلود لایو والپیپر برای galaxy tab, دانلود لایو والپیپر برای htc, دانلود لایو والپیپر برای incredible, دانلود لایو والپیپر برای nexus one, دانلود لایو والپیپر برای x10, دانلود لایو والپیپر برای اندروید, دانلود لایو والپیپر رایگان آندروید, دانلود مجموعه لایو والپیپر اندروید, دانلود مستقیم Koi Live Wallpaper v1,25, دانلود مستقیم لایو والپیپر, دانلود والپیپر 2011 آندروید, دانلود والپیپر زنده آندروید, دانلود والپیپر زیبا با لینک مستقیم, لایو والپیپر 2011 آندروید, لایو والپیپر برای galaxy s, لایو والپیپر برای x10, لایو والپیپر برای گوشی های آندروید, لایو والپیپر جدید آندروید, لایو والپیپر زیبا با لینک مستقیم, لایو والپیپر ماهی های رودخانه Koi Live Wallpaper v1,25, مجموعه live wallpaper برای اندروید, والپیپر آندروید, :: 23:1 ::  نويسنده : ABD

 لایو والپیپر ماهی های رودخانه Koi Live Wallpaper v1.25

پس زمینه های متحرک جایگاه خاصی در بین کاربران اندروید دارند. بار دیگر برای شما کاربران عزیز مجموعه ای از پس زمینه های متحرک با موضوع ماهی های درون آب با نام Koi Live Wallpaper آماده ساخته ایم. با حرکت دست می توانید به اطراف این برکه پر از ماهی سفر کنید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

 لایو والپیپر ماهی های رودخانه Koi Live Wallpaper v1.25

دانلود در ادامه  مطلب



ادامه مطلب ...

 بازی زیبا و سرگرم کننده Juggle! HD v1.1.6

با بازی Juggle! HD حتما آشنائی دارید. در این بازی زیبا و فوق العاده شما با کمک یک استوانه که به دستور شما به اطراف حرکت می کند باید از افتادن توپ ها بر روی زمین جلوگیری کنید. این نسخه از این بازی با گرافیک فوق العاده و محیطی جذاب چشمان شما را به خود معتاد می کند. این بازی فوق العاده با بیش از ۴۰ مرحله سرگرمی فوق العاده ای به حساب می آید.

 

 

 بازی زیبا و سرگرم کننده Juggle! HD v1.1.6

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

46dab725dcec21832ff6fc55e05fcea7 XL اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks AppPlayer Alpha

نرم افزار فوق العاده BlueStacks AppPlayer Alpha را به شما معرفی می کنیم. به کمک این نرم افزار فوق العاده قبل از ریختن برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی، بر روی کامپیوتر خود با سرعت بالا اجرا کنید و تست کنید. این نرم افزار فوق العاده که توسط شرکت BlueStacks ارائه شده است می تواند جزء نرم افزار های بسیار کاربردی باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال دهید و از آنها نهایت استفاده را کنید. شما به آسانی می توانید فضای ویندوز خود را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...

 نمایش حداکثر سرعت در جاده ها با Radardroid Pro v2.44

حتما شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که در هنگام سفر از Gps گوشی خود استفاده می کنید. نرم افزار فوق العاده کاربردی Radardroid به شما این امکان را می دهد تا سرعت خودروی خود را در مسیر ببینید و نمایش مسافت را با سرعت شما تنظیم می کند. این نرم افزار حداکثر سرعت را در جاده های مختلف به شما نشان می دهد.

 

 

Radardroid Pro 2 نمایش حداکثر سرعت در جاده ها با Radardroid Pro v2.44

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

Drop Defender 31 بازی زیبا و فوق العاده Drop Defender v1.1.2

در بازی فوق العاده زیبا Drop Defende شما کنترل کامل یک هلیکوپتر را در دستان خود می گیرید. در این بازی زیبا شما می توانید دشمنان خود را به اسارت بگیرید و یا منابع جنگی آنها را با هلیکوپتر خود از بین ببرید. این بازی زیبا با کیفیت بالا و گرافیک فوق العاده می توانید سرگرم شوید و از آن لذت ببرید.

 

 

Drop Defender 1 بازی زیبا و فوق العاده Drop Defender v1.1.2

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 مدیریت بر برنامه های در حال اجرا با Mobo Task Killer Pro v1.1.0

نرم افزار فوق العاده Mobo Task Killer شما را از نحوه کارکرد Cpu گوشی خود آگاه می سازد. این نرم افزار فوق العاده با امکانات فوق العاده به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید حجم کارکرد نرم افزار ها و برنامه های در حال کار را کمتر کنید تا از زودتر تمام شدن باطری جلوگیری کند. این نرم افزار فوق العاده هر کاربری را به خود نیازمند می کند.

 

 

 مدیریت بر برنامه های در حال اجرا با Mobo Task Killer Pro v1.1.0

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان