Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

 مدیریت بر برنامه های در حال اجرا با Mobo Task Killer Pro v1.1.0

نرم افزار فوق العاده Mobo Task Killer شما را از نحوه کارکرد Cpu گوشی خود آگاه می سازد. این نرم افزار فوق العاده با امکانات فوق العاده به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید حجم کارکرد نرم افزار ها و برنامه های در حال کار را کمتر کنید تا از زودتر تمام شدن باطری جلوگیری کند. این نرم افزار فوق العاده هر کاربری را به خود نیازمند می کند.

 

 

 مدیریت بر برنامه های در حال اجرا با Mobo Task Killer Pro v1.1.0

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Papaya Farm HD 3 بازی زیبا و مدیریتی Papaya Farm HD v2.20

بار دیگر یک بازی مدیریتی دیگر را با عنوان Papaya Farm HD برای شما عزیزان آماده ساخته ایم. در این بازی زیبا همانطور که از نامش پیداست یک بازی در محیط کشاورزی است که شما باید با مدیریت و کاشت محصولات مناسب به آبادانی مزرعه خود کمک کنید تا بتوانید کسب درآمد کنید. در این بازی زیبا می توانید با رقیبان خود به صورت آنلاین رقابت کنید.

 

 

Papaya Farm HD 1 بازی زیبا و مدیریتی Papaya Farm HD v2.20

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

Hyperlight1 بازی زیبا و هیجانی Hyperlight HD v1.3.0

با سفینه ی افسانه ای خود وارد فضا شوید و برای مقابله با دشمنان خود به طرف آنها حمله ور شوید. نام این بازی زیبا Hyperlight HD است که شما را در نقش یک دلاور که سوار بر سفینه خود هستید به فضا می برد تا دشمنان خود را نیز از بین ببرید. این بازی زیبا با کیفیت خارق العاده و افکت های صوتی جذاب می تواند یک بازی زیبا و فوق العاده به حساب بیاید.

 

 

Hyperlight3 بازی زیبا و هیجانی Hyperlight HD v1.3.0

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 بازی زیبا و فوق العاده Papaya Fish 3D v2.20

اکثر کاربران علاقه زیادی به آکواریوم و مدیریت آن دارند. با بازی Papaya Fish 3D شما می توانید در گوشی خود یک آکواریوم زیبا و سه بعدی بسازید. در این آکواریوم زیبا باید به گونه ای از ماهی ها نگهداری کنید و محیط اطرافشان را تمیز کنید تا از بین نروند. بعد از مدتی شما می توانید وارد مسابقات شوید و نشان های قهرمانی را از آن خود کنید.

 

 

 بازی زیبا و فوق العاده Papaya Fish 3D v2.20

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 محافظت از اطلاعات شخصی با Handy Safe Pro v1.06

نرم افزار امنیتی Handy Safe Pro این بار برای گوشی های اندروید که با استفاده از این برنامه تمامی اطلاعات شخصی خود از جمله کلمه عبور فروشگاه ، جزئیات کارت اعتباری ، کد ، حساب (بانک ، ایمیل ، اینترنت) ، آدرس و بسیاری دیگر را از دسترس دیگران دور نگاه دارید ، همچنین میتوانید با نرم افزار Handy Safe Desktop Professional که در ادامه مطلب قرار داده شده است این اطلاعات را با کامپیوتر خود مبادله کنید.

 

 

 

ss 320 1 4 محافظت از اطلاعات شخصی با Handy Safe Pro v1.06

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Google+ 1 شبکه اجتماعی و آنلاین Google+ (google plus) v1.0.8

پروژه گوگل پلاس (Google+ project) یک امکان تازه از شرکت گوگل است که افتتاح آن از روز سه‌شنبه ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ در وبلاگ رسمی گوگل اعلام شد. پروژه گوگل پلاس که در واقع یک رسانه اجتماعی برای اشتراک‌ گذاری آنلاین است مثل دیگر پروژه‌های جدید شرکت گوگل، ابتدا در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت تا سپس در دسترس همه کاربران قرارگیرد. نرم افزار Google+ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید این شبکه اجتماعی را در گوشی خود همیشه همراه داشته باشید.

 

 

 

 شبکه اجتماعی و آنلاین Google+ (google plus) v1.0.8





ادامه مطلب ...

مرورگر ها نقش مهمی را در گردش در اینترنت ایفا می کنند. Ninesky Browser نام یکی از مرورگز های معروف و کم حجم در زمینه گردش در اینترنت است که با تنظیمات فوق العاده خود و قدرت و سرعت بالای خود توانسته است جایگاه خاصی را در بین کاربران اندروید پیدا کند. از جمله ویژگی های این نسخه می توان به قدرت باز کردن چندین Tab در یک مرورگر اشاره کرد.

 

 

Ninesky Browser 3 مرورگر پر قدرت و پر سرعت Ninesky Browser v1.7.0



برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

بازی زیبا و فوق العاده Trial Xtreme 2 HD شما را به دنیای موتور سواری دعوت می کند. در این بازی زیبا شما با کنترل کامل موتور سیکلت خود باید از موانع و خودروهائی که با بالا رفتن مراحل بیشتر و سخت تر می شود عبور کنید تا بتوانید با جوایزی که بدست می آورید موتور سیکلت خود را مجهز تر و قدتمند تر کنید.

 

 

 بازی زیبا و هیجان انگیز Trial Xtreme 2 HD v2.1

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 ایجاد فایروال بروی گوشی با DroidWall – Android Firewall v1.5.3

فایـِروال یا دیوار آتش نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیر مجاز به یک سیستم رایانه جلوگیری می‌کنند. در برخی از این نرم‌افزار‌ها، برنامه‌ها بدون اخذ مجوز قادر نخواهند بود از یک رایانه برای سایر رایانه‌ها، داده ارسال کنند. به این گونه نرم‌افزارها، تارباروی دو طرفه گویند، زیرا علاوه بر درگاه ورودی (Incoming)، درگاه‌های خروجی (Outing) هم کنترل می‌شوند. بسته‌های اطلاعاتی که حاوی اطلاعات بدون مجوز هستند، به وسیله تاربارو متوقف می‌شوند. DroidWall – Android Firewall نام نرم افزاری است که با آن می توانید بر روی گوشی خود فایر وال نصب کنید.

 

 

 ایجاد فایروال بروی گوشی با DroidWall – Android Firewall v1.5.3





ادامه مطلب ...

 مدیریت کامل ورودی ها با SMS Unread Count v2.0.3

با استفاده از نرم افزار SMS Unread Count شما می توانید بر روی ورودی های خود که شامل تماس های ورودی، پیام های ورودی، ایمیل های ورودی و … مدیریت کامل داشته باشید. این نرم افزار فوق العاده با استفاده از آیکون های زیبا در محیط گوشی شما این امکان را می دهد تا از تازه ترین ورودی های گوشی خود با خبر شوید.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:پوسته زیبای Butterfly Launcher v1,0,38, :: 15:11 ::  نويسنده : ABD

 پوسته زیبای Butterfly Launcher v1.0.38

Butterfly Launcher نام یک پوسته زیبا و فوق العاده است که تلفیقی از دنیای دیجیتال و پروانگان است. این تم زیبا و فوق العاده با امکانات زیبا و جالب، نمائی زیبا را به گوشی شما می بخشد که می توانید به صورت رایگان و نامحدود استفاده کنید. این تم به همراه خود نرم افزاری را برای دانلود تم های بیشتر این کمپانی به شما هدیه می دهد.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Turbo Grannies 1 بازی زیبا و سرگرم کننده Turbo Grannies FREE v1.2.0

یکی دیگر از بازی های جذاب و فوق العاده و سرگرم کننده Turbo Grannies است که شما را به یک مسابقه دعوت می کند که باید در این مسابقه بهترین رکورد ها را از آن خود کنید. این بازی زیبا و جذاب که شما را با یک موتور سیکلت راهی میکند شما را به ماجراجوئی و مسابقه دعوت می کند. کوتاه ترین مسیر ها را انتخاب کنید و به خط پایان برسید. این بازی در روز های اولیه تولید بیش از ۲ میلیون کاربر را به خود معتاد کرده است.

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:بازی زیبا و فکری Papaya Chess v2,20, :: 15:5 ::  نويسنده : ABD

 بازی زیبا و فکری Papaya Chess v2.20

شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود.برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. Papaya Chess یک بازی زیبا و فوق العاده از خانواده شطرنج می باشد که هم به صورت دو نفره و هم به صورت آنلاین می توان از این بازی زیبا لذت برد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

VideoVault 1 رمز گذاری بروی فیلم ها با VideoVault v2.8.19

آیا می خواهید کسی به فیلم ها و ویدئو های شخصی شما دسترسی نداشته باشد؟ با نرم افزار VideoVault به راحتی می توانید بروی گالری فیلم خود رمز بگذارید و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کنید. هچنین از ویژگی های ورژن ۲٫۸٫۱۹ این نرم افزار می توان به مخفی کردن ویدئو ها نیز اشاره کرد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Pho to Lab Pro 1 افکت گذاری روی تصاویر با Pho.to Lab Pro v1.1.1

قرار دادن افکت بر روی تصاویر با Pho.to Lab Pro، شما به وسیله این نرم افزار کاربردی اندروید می توانید عکس های خود را به شکل کاریکاتور در بیاورید. همچنین می توانید افکت های رنگی مختلفی را برروی تصاویر ایجاد کنید. از ویژگی های جالب این نرم افزار اندروید می توان به قرار دادن عکس خود کنار شخصیت های معروف و هر کسی که دوست دارید اشاره کرد. در این نسخه نرم افزار نسبت به ورژن های پیشین تعدادی افکت و قاب اضافه شده است.

 

 

Pho to Lab Pro 2 افکت گذاری روی تصاویر با Pho.to Lab Pro v1.1.1

Pho to Lab Pro 3 افکت گذاری روی تصاویر با Pho.to Lab Pro v1.1.1





ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان