Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

Dr Web Anti virus 1 امنیتی کامل با Dr.Web Anti virus v6.1 Full

حتما با آنتی ویروس Dr.Web Anti-virus آشنائی دارید. این آنتی ویروس قدرتمند و فوق العاده می تواند امنیت را در گوشی شما تضمین کند. در نسخه ۶٫۱ این آنتی ویروس شما می توانید لیست سیاهی از مزاحمین خود بسازید و بر روی تماس های آنها نظارت کنید. این آنتی ویروس قدرتمند به همراه سریال نامبر های معتبر که در فایل فشرده آماده شده است را می توانید به راحتی آپدیت کنید و از ان لذت ببرید. از جمله ویژگی های این نسخه می توان به آپدیت جدید این نرم افزار امنیتی و فوق العاده اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

dd8cc63aaa8f5a18c359e1cf8c5d971f7bdf3890 تجربه ای جدید با پلیر قدرتمند Squeeze Commander v0.9.6.2.2

نرم افزار های زیادی در زمینه اجرای فایل های صوتی وجود دارد. Squeeze Commander نام یک نرم افزار فوق العاده است که امکانات فوق العاده به شما می دهد که با کمک آن می توانید آرشیو فوق العاده از موزیک ها را با انواع فرمت ها ذخیره کنید و از آنها استفاده کنید. قدرت متمایز این نرم افزار در ورژن ۰٫۹٫۶٫۲٫۲ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فرمت موزیک ها را در گوشی خود جستجو کنید



ادامه مطلب ...

ASTRO File Manager 2 مدیریت کامل فایل های گوشی با ASTRO File Manager Pro v3.0 203

یکی از نرم افزار هائی که اکثر کاربران به آن احتیاج دارند، نرم افزار File Manager می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت دسته ای و مجزا از تمام پوشه ها و فایل های داخل گوشی خود استفاده کنید و یا از آنها Back Up بگیرید. این نرم افزار فوق العاده ASTRO File Manager نام دارد که به شما تمامی این قدرت ها را در بخش مدیریت گوشی می دهد.



ادامه مطلب ...

 اضافه کردن رقص نور به گالری موزیک با Android Popular Ringtones v1.0.3

حتما شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که در موقع پخش موزیک در گوشی دوست دارید رقص نور ضمیمه گوشی شما به زیباترین شکل باشد و حتما به این فکر افتاده اید تا این رقص نور را عوض کنید اما نمی دانید به چه صورت. با نرم افزار فوق العاده و جادوئی Android Popular Ringtones می توانید بیش از ۱۰ مدل رقص نور را به گوشی خود اضافه کنید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 بازی زیبا و سرگرم کننده Pretty Pet Tycoon v1.0.2

بازی زیبا و فوق العاده Pretty Pet Tycoon شما را دعوت به بازی کردن و ساختن یک خانواده می کند. البته منظور از خانواده همان دوستی است که در این میان شما باید تمام اتفاقات اطراف خود را مدیریت کنید و این بازی زیبا و مدیریتی را به بهترین شکل ممکن اداره کنید. از ویژگی های اصلی این بازی دارا بودن یک محیط گرافیکی و زیبا می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
شنبه 23 مهر 1390برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : ABD

 تجربه ای سه بعدی با SPB Shell 3D v1.2.4

این نرم افزار برای آن دسته از افرادی که عاشق تصاویر ۳بعدی هستند بسیار جالب و مفید می باشد. این نرم افزار قادر خواهد بود منوها، فولدرها و ویجت های گوشی شما را به صورت ۳بعدی به نمایش در بیاورد. از ویژگی های جدید در نسخه ۱٫۲٫۴ می توان به کره سه بعدی اشاره کرد که به کمک آن می توان ساعت کشور های مختلف را نیز مشاهده کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
شنبه 23 مهر 1390برچسب:بازی زیبا و جذاب Dogfight v1,2, :: 21:59 ::  نويسنده : ABD

Dogfight 1 بازی زیبا و جذاب Dogfight v1.2

بازی زیبا و فوق العاده Dogfight شما را دعوت به آسمان می کند و به هواپیمای جنگی خود باید دشمنان خود را نابود کنید و پیشروی کنید. در ورژن ۱٫۲ این بازی زیبا حواستان به اطرافتان باشد که هواپیماهای دشمن شما را مورد هدف قرار ندهد. این بازی زیبا با داشتن بیش از ۳۰ مرحله یک سرگرمی فوق العاده محسوب می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

DESTINIA 2 بازی زیبا و فوق العاده DESTINIA v1.0.4

بازی زیبا و فوق العاده DESTINIA جزء بازی هایی می باشد که با آن باید به جنگ تن به تن با دشمنان خود بپردازید. در این بازی زیبا و کم حجم می توانید با انتخاب به موقع از قدرت خود در برابر حریفان خود پیشی بگیرید و آنها را از بین ببرید. این بازی در اکثر وب سایت ها دارای ۵ ستاره می باشد



ادامه مطلب ...

برنامه داروها که به شما کمک میکند در گوشی خود یک کتاب چندصد صفحه ای را بصورت بسیار خلاصه و مفید به همراه داشته باشید. و خیلی سریع از طریق جستجو این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز دارو خود را در آورده و از مصرف قرص خود بصورت کامل آگاهی پیدا کنید. نرم افزار Daroo v2.00 که قبلا نیز برای گوشی های دیگر ارائه شده بود از طرفداران زیادی برخوردار بوده که امروز باعث این شده است که این نرم افزار برای گوشی های آندروید ارائه شود.باشد تا با استفاده این برنامه بر اطلاعات دارویی خود بیافزایید.

نرم افزار داروها برای آندروید

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

داشتن يك نرم افزار ضبط مكالمه برروي گوشي موبايل شما شايد يكي از مهمترين برنامه هاي كاربردي به حساب آيد.اما داشتن يك نرم افزاري كه بصورت صحيح كار كندو كار كردن با آن نيز آسان باشد و پيچيدگي فراواني نداشته باشد مارا در انتخاب يك نرم افزار ذخيره سازي مكالمات دچار سردرگمي ميسازد.سايت يك موبايل نرم افزار SmartPhoneWare Best CallRecorder V1.07 را براي شما عزيزان براي دانلود قرار داده است.برنامه اي كه در عين سادگي مي توانيد بدون صداي بوق و آنكه طرف مقابل متوجه شود مكالمات شما را بصورت هاي گوناگون ذخيره كند.اين نرم افزار كه برروي گوشي هاي s60v3 و s60v5 و Symbian 3 قابل استفاده مي باشد.
مكالمات خود بدون آنكه كسي متوجه شود ذخيره كنيد  CallRecorder V1.07

امکانات نرم افزار ضبط مکالمات در سيمبيان:
- ضبط صدا بدون بوق
- ضبط کردن خودکار صدا به مدت محدود و نا محدود
- استفاده کم از باتری و مموری
- داشتن محیطی ساده و کارآمد
- امکانات ساده برای ضبط خودکار تماس ها
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

بازي فوتبال واقعي يا همان بازي معروف فوتبال با عنوان Real Football 2012 يكي ديگر از سري بازي هاي ورزشي جاوا و پرطرفداري است كه بصورت جاوا و در رزولشن هاي و 176x220 و 128x160 و 128x128 و 176x208 و 320x240 و 360x640 هم اكنون آماده دانلود مي باشد.امیدوارم خوشتون بیاد.

بازي فوتبال واقعي نسخه 2012 بصورت جاوا Real Football 2012 Java game

لطفا برای دانلود با به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

تلفن هاي همراه اين روز ها به يك وسيله هوشمند همه كاره تبديل شده اند و داشتن يك ديكشنري روي آنها امريست ضروري و در همين راستا سايت تصميم به قرار دادن يكي از برترين ديكشنري هاي آندرويد نموده ام.ديكشنري aFarsi v1.1 يك ديكشنري كامل بوده و داراي 50000 لغت مي باشد. و از همه مهمتر قابليت انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي بودن اين فرهنگ لغت اندرويد مي باشد.حجم كم و داراي بودن ديتابيس قدرتمند از مزاياي اين لغتنامه آندرويد مي باشد.
آندرويد خود را مجهز به ديكشنري aFarsi v1.1 با قابليت انگليسي به فارسي و بلعكس كنيد

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : ABD
بهترين اپليكيشن بهداشتي و تناسب اندام در بين نرم افزار هاي موبايل با حضور هيئت منصفه تشكيل شده از كارشناسان نرم افزار كه مي تواند ضربان قلب شما را از طريق سيستم پيام رسان براي شما مانيتور كرده و شما ضربان قلب خود را برروي گوشي مشاهده كنيد.
نرم افزار Instanse Heart Rate توسط 5 ميليون كاربر تست شده است كه در اين بين پرستاران و پزشكان و مربي تناسب اندام نيز به چشم ميخورند.نرم افزار را بصورت رايگان دانلود كرده و بعد از نصب نرم افزار را اجرا كنيد و نوك انگشت خود را برروي دوربين تلفن همراه خود قرار دهيد و نمودار ضربان قلب خود را مشاهده كنيد.


 
ضربان قلب خود را با آندرويد توسط نرم افزار Instanse Heart Rate چك كنيد

 

طفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : ABD
بعد از نصب نرم افزار Camera ZOOM FX و اجراي آن گوشي ما به يك دوربين عكاسي حرفه اي تبديل مي شود . لرزش گیر، تایمر پیشرفته، زوم ۶x، ابزار بسیار متنوع شوخی، پوسته های رایگان، فریم های مختلف، ارسال عکس به شبکه های اجتماعی فقط با یک کلیک، قابلیت Burst تا ۱۶ عکس، فکوس اتوماتیک، عکاسی در شب، سیاه و سفید و.... از قابلیت های این برنامه آندرويد حرفه ای می باشند.

 
حرفه اي عكس بگيريد با نرم افزار Camera ZOOM FX v3.1.1 آندرويد
 

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

 

بازي بسيار هيجان انگيز Samurai II: Vengeance v1.0 HD كه شما بايد با زيركي هرچه تمام تردشمنان خود را نابود سازيد.نبرد با انبوه دشمنان و سلاح هاي فراوان كه شما در آن به عنوان يك سامورايي بايد از مردم دفاع كنيد و با دشمنان بجنگيد.اين بازي يكي از بازي هاي بسيار زيبا و جذاب با كيفيت اچ دي مي باشد كه در 60 مرحله و 3 حالت مختلف شما را سرگرم ميكند.

 

 

بازي سامورايي 2 Samurai II: Vengeance v1.0 HD با كيفيت اچ دي در آندرويد

 

 

 

 

لطفا برای  دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان