Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

سؤال: روش حکومت امام زمان علیه السلام چگونه خواهد بود؟

جواب: از آنجا که امام زمان علیه السلام برای برافراشتن پرچم اسلام وحاکمیت قرآن در تمام گیتی ظهور خواهند کرد، قهرا روشحکومتی امام علیه السلام بر اساس قرآن و سیره پیامبر صلی الله علیه و آله وامامان علیهم السلام خواهد بود.

درباره روش حکومتی امام زمان علیه السلام روایات فراوانی ازمعصومین علیهم السلام وارد شده است، که می توان آنها را در چندموضوع و محور مورد بررسی قرار داد.

اصالت دادن به کتاب و سنت:

لطفا برای خواندن ادامه بحث به دامه مطلب بروید

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

مشخصات امام زمان (ع)

نویسنده : محمد محمدى اشتهاردى



 

بهر حال امام زمان عليه السلام در زمان پدر كه 5 ساله بود (از سال 255 تا 260، سال شهادت پدر) نزد پدر بود، ولى در مخفيگاه بسر مى برد، بسيارى از اصحاب ائمه عليهم السلام و علما و فقهاى اعلام اسلام ، وى را زيارت كرده اند، حتى بسيارى از نوابغ و علماى بزرگ چين و بخارا و سمرقند و هندوستان و اندلس و اروپا به سامراه سفر كرده و توسط امام عسكرى عليه السلام با امام زمان عليه السلام ملاقات كرده و مسائل خو را از وى پرسيده اند، و نشان سوغات و هداياى صاحبانش را از او خواسته اند، او به يك يك آنها پاسخ صحيح داده است . (چنانكه اين مطلب در جلد 52 و 53 بحار بطور مفصل آمده است .)
براى اينكه بيشتر با اين عزيز كه پرده هاى غفلت و گناه ، ما را از ديدارش ‍ محروم ساخته آشنا شويد به اين حديث توجه كنيد: پيامبر خدا صلى اللّه عليه و آله و سلم فرمود:

صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 41 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان