Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:2 ::  نويسنده : ABD
 

 

دادگااه رسیدگی به اتهام پزشک مایکل جکسون در تاریخ ۲۶ سپتامبر تشکیل خواهد شد.

بنا به گفته قاضی ، دادگاه پزشک مایکل جکسون که به قتل غیر عمد این ستاره مشهور پاپ متهم است ، در تاریخ ۲۶ سپتامبر در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

مایکل پاستور ، قاضی دادگاه عالی لس آنجلس گفت:"انتخاب هیئت منصفه این دادگاه در تاریخ ۸ سپتامبر انجام خواهد شد ."

دکتر کنراد موری که آخرین پزشک خصوصی مایکل جکسون بود در این دادگاه به اتهام قتل غیر عمد سلطان پاپ محاکمه خواهد شد. این خواننده مشهور که بنا به تجویز پزشکش از پروپوفل به عنوان داروی خواب آور و آرام بخش استفاده می کرد ، در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ بر اثر مصرف بیش از حد این دارو در گذشت.

این دادگاه قرار بود درتاریخ ۹ می برگزار شود اما بنا به در خواست وکلای دکتر موری ، زمان تشکیل این دادگاه به چند ماه بعد موکول شد تا آنها بتوانند شواهد و مدارک جدیدی برای دفاع از موکلشان بیابند.

دادستان معتقد است که دوز کشنده داروی پروپوفول توسط دکتر موری به مایکل داده شده و این تجویز نادرست و نامناسب باعث مرگ مایکل جکسون شده است .

اما وکلای کنراد موری ادعا می کنند که مقدار داروی تجویز شده توسط دکتر موری مناسب و به اندازه بوده اما هنگامی که دکتر از اتاق مایکل خارج شده است ، سلطان پاپ خودش مقدار زیادی از این دارو را استفاده کرده که باعث مرگ او شده است.

اگر دکتر موری مجرم شناخته شود ، ممکن است به ۴ سال زندان محکوم شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان