خدایا.....
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
شنبه 19 آذر 1390برچسب:خدایا,,,,, , :: 23:50 ::  نويسنده : ABD

خدایا..... به من تو توفیق تلاش در شکست *صبر در نومیدی* رفتن بی همراه *کار بی پاداش* فداکاری در سکوت *دین بی دنیا* عظمت بی نام* خدمت بی نان* ایمان بی ریا* خوبی بی نمود* عشق بی هوس* تنهایی در انبوه جمعیت* دوست داشتن *بدون انکه دوست بداند *روزی کن........

 

 

 

 

 

 

اگر هر مشکلی داشته باشیم،پدیدهای است که به ما آرامش میدهد.اگر حالت تهوعی داشته باشیم،استفراغی به ما احساس آرامش می دهد،اگر گناهی کرده باشیم،توجه به توبه پذیری خداوند به ما آرامش میدهد،اگر بیمار باشیم،دوا ودرمان به ما آرامش میدهد و اگر دوا ودرمانی نباشد،در نهایت مرگ به ما آرامش میدهد،اما فقط در صورتی که فرد صالحی باشیم،اگر غیر از این باشد،عذاب قبر باعث سلب آرامش ما می شود،ولی دراین صورت هم امیدی هست،وآن چیزی نیست جز:

شفاعت اولیای الهی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان